zaterdag 17 september 2011

Inspiration

Hey guys ! How are you? 
So today was the time of the week when I surfed on the internet and saw some pics that inspired me. I found a site where they sell beautiful shoes that make me wanna cry! Like seriously they are incredibly gorgeous, WOW. If I had the money I would buy allll of their shoes ! Nowadays I'm into maxi skirts but I'm doubting if should get one because I'm short , what the heck ? I'm going to buy one ! Yeah even though I'm short , who cares right? So here are some pics and if I have the time today I will post some nail "art" and if I don't then It will be for Sunday. So take care and have a great weekend!




In Dutch
Hi iedereen! Hoe gaat het ? goed ?
Dus vandaag is de dag dat ik gewoon thuis zit en surf op het internet en ik heb heel veel mooie foto's gevonden waar ik zo van hou. Ik heb een site gevonden waar ze heel mooie schoenen verkopen en ik ben verliefd! Het is alsof deze site is gemaakt voor mij, Seda Seda koop deze schoeneeeeeeen. Als ik veel geld had waarom nie maar helaas. Tegenwoordig ben ik helemaal in de ban van maxi skirts en I love it! Ik ben nog altijd aan het twijfelen of ik ze zou kopen of niet. Ik ben klein en daarom dat ik denk ze niet te kopen , maar wat kan mij dat schelen right? Yeah ik ga er een kopen! Maar ja hier zijn "paar" foto's ( zeg maar 14 foto's) die ik aan jullie wil laten zien. Als ik vandaag nog tijd heb zal ik mijn nail "art" posten,  anders doe ik het zondag. Alvast bedankt voor het lezen en geniet van je weekend!



















Until then,

Seda xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten